Gratka dla moli książkowych - gdańskie targi książki

Gdańskie targi książki odbywają się co roku w Filharmonii Bałtyckiej. Podczas targów odbywają się różne warsztaty, a także spotkania z autorami książek itp. Jest tam też kafejka, w której można coś wypić, przekąsić. W tym roku tematem  "ogólnym" były KSIĄŻKI ISLANDZKIE. Lecz nie tylko one pojawiały się na stoiskach wydawnictw. Na targach można kupić nie tylko książki, ale także gry, planszówki. Często rozdawane są katalogi z nowościami, ulotki, streszczenia lub fragmenty książek. Każdy znajdzie swój rodzaj książki: komiksy, "tradycyjne", paragrafowe czy inne. Do wyboru, do koloru. Można kupić książki dla dorosłych, dzieci, nastolatków... Dla wszystkich! Dzięki takim wydarzeniom rozpowszechniane są wydawnictwa niszowe takie jak TADAM lub Dwie Siostry.
Ja kupiłam cztery książki: 
1. "Elf i dom demonów"
2. "Zosia z ulicy Kociej. Na wycieczce"
3. "Łzy bogini Nuwy" (książka paragrafowa)
4. "Mystery" (książka paragrafowa)
Więcej informacji o targach jest dostępnych na stronie www.gdanskietargiksiazki.pl.
Mnie tam na pewno nie zabraknie!!! <3
Czy może ktoś z was pojawi się w 2020 roku?

Komentarze

  1. Być może ja 😏 Jaka to książka paragrafowa?

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka, w której skacze się po stronach wykonując polecenia, rozwiązując rozmaite zagadki, łamigłówki. Zazwyczaj trzeba wypełnić jakąś misję. Naprawdę, świetna rozrywka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, czytałam kiedyś jedną taką lub dwie, faktycznie ciekawa forma,fajnie buduje napiecie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Skomentuj! Będzie mi bardzo miło, jeśli wyrazisz swoją opinię!

Popularne posty z tego bloga

"Niewidzialne życie Addie LaRue" V. E. Schwab

"The Cellar" Natasha Preston

"Billy Summers" Stephen King